torsdag 14. juli 2011

Mere hacking!

Hallo pandaer det er meg Rocky!

Har dere sett innlegget LOL? Det er det ikke jeg som har skrevet det er noen som har hacket. De kan tydeligvis passordet mitt, KATASTROFE!!! Grunnen til at jeg ikke har slettet det er fordi dere skal tro på meg! Skjønner du kanskje nå, Kricky at det er noen som hacker på profilen min? Men takk for det smarte rådet ditt Supermathias men de har byttet passord på mailen min så det er nok umilig! Så jeg må nok slutte å blogge det blir for vanskelig, vis de kan passordet og sånn! Beklager.

Men her er et bilde av min nye stil:


Hopp og hei!
Rocky

3 kommentarer:

  1. IKKE SÅ FORT DER! LAG EN NY MAIL. MED ENDA EN NY MAIL ANDRESSE. SÅ KONTAKTER DU PANFU TEAMET OG SENDER EN MAIL TIL DEM. SÅ KAN DU SI AT DU BLIR HACKET. OG DU KAN SI AT DE SKAL REGISTRERE DIN NYE HOTMAIL TIL DIN PANDA. DET ER VELDIG TRIST AT DU BLIR HACKED. MEN DETTE ER MINE RÅD. PANFU TEMAET VIL IALFALL ALT FOR OG HJELPE DEG. MEN HVISST DU IKKE VET HVILKEN MAIL ADRESSE DU SKAL SENDE TIL PANFU TEAMET, SÅ SVAR PÅ EN TILBAKE KOMMENTAR HER HOS MEG OG JEG KAN GI DEN TIL MEG. DET ER IKKE ALLTID SÅ LETT OG KOMME SEG VEKK FRA HACKING. MEN HVISST DU PRØVER OG HØRE PÅ MINE RÅD SÅ HÅPER JEG DET KAN HJELPE.
    MEN NÅR DU HAR FÅTT REGISTRERT MAILEN PÅ PANFU. SÅ KANN DU LAGE ETT NYTT PASSORD PÅ DIN PANDA.

    HILSEN SUPERMATHIAS

    SvarSlett
  2. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIÌIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    Vis du slutter slutter jeg og
    og prøv råde til supermathias
    over og ut din pappa som gråter seg i jel
    ps husk vis du slutter så slutter jeg og

    SvarSlett
  3. Hvis dette har skjedd, må du straks kontakte Panfu-teamet og få dem til å flytte pandaen din til en ny E-post adresse, si at det er en krisesituasjon. Du må opprette en ny E-postadresse, men det er bedre enn det som kan skje hvis du ikke gjør det...

    SvarSlett